Berlin och facerape under samma kväll

Nu har vi bokat Berlin!! Ja, dit ska vi i sommar. Vi ska njuta av vår alldeles egna, stora, luftiga lägenhet med terrass, tvättmaskin, hårblås och sju sängplatser. Vilken jäkla go resa det kommer bli, känner det på mig. Vi ska toppa kusten förra året tror jag. Kan bli svårt enligt mig (enbart mig) men vi satsar på det.

Dock, måste jag bara berätta den här klantiga. Den av oss som bokade flygbiljetterna (nämner inga namn) gör tabben att fylla i mitt efternamn fel vilket resulterade i att vi fick boka en ny biljett 5 minuter senare. Alltså 600 spänn åt skogen, på grund av EN bokstav. Damn you Ryan Air. Men ja, vad är väl en hundring per person.

Och såhär kände jag tydligen för några timmar sedan på Facebook:

"Alla tittar, men ingen ser mörkret bakom mina ögon. Jag ler och skrattar, men bakom masken rinner tårar längst mina kinder. Allt ni ser är ett skal och det innanför håller på att ruttna sönder av frätande, svarta tankar.
Sorry, lät bara mina tankar skena iväg över tangentbordet. Nu fortsätter jag le."


... Eller inte. Givetvis var det en facerape. Min andra facerape. Den första var nog värre i och med att jag misstänker att fler "gick på den" hemskt nog. Den här var det förhoppningsvis inte så många som trodde på. Jag menar, skulle jag någonsin skriva en sådan statusuppdatering? Nä.

Kommentarer
Postat av: emma

Hundringen kommer vara värt det när vi njuter på våran uteplats med rödvin i gassande sol ska du se ;) Tur å veta att man inte är helt perfekt ;)

2011-04-19 @ 23:20:51
Postat av: Hanna

Pöss på dej Emma ;) Är såå peppad!

2011-04-19 @ 23:29:29
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Kinell

Fan vad nice alltså. Kommer bli jävligt bra det här, speciellt med vinbutiken rakt över gatan :)

2011-04-20 @ 10:59:33
Postat av: Hanna

Yäääh! <3 rödvinrödvin.

2011-04-20 @ 15:54:36
Postat av: 1:a hyresvärden

Det där gillade jag Hanna, <3 rödvin= mindre än tre glas? huh kan ju vara flaskor också, kom jag på!!

2011-04-20 @ 19:57:17
Postat av: Hanna

Hahaha! Rolig du är da. Du som använder dessa små kärlekssymboler så mycket vet ju ;) Men skoj att du tänkte i matematiska termer där, lite otippat får jag säga.

2011-04-20 @ 21:57:00
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0