Om mat

Skön dag! Lite sovmorgon, några timmars plugg, fika i gräset på en filt hos Anna, skutberget med Jenny, Willys med Jenny.

Har nyss ätit dretgod spaghetti och köttfärssås. Hade någon grej om att jag inte gillade det för ett par år sen och det tyckte min dåvarande kille var rätt irriterande eftersom det var i princip den enda riktiga maträtten han ville laga. Det och korv stroganoff som jag minns det. Annars var det mycket Billys, varma mackor och klimpsoppa för hans del.


Klimpsoppa. Från min blogg 2008-06-25.

Mindre sånt nu kan jag säga! I fredags när jag var rätt lonely (pga en viss "1337" som dissade mig för familjegrill i solen, helt oförståeligt) så gjorde jag någon fläskfilégryta som jag fick till så himla bra. Det var sååå gott, synd att enbart jag fick uppleva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0