Om mig

Lite kort om mig bara:

- Jag fullkomligt älskar Pluras kök.

- Jag fullkomligt ogillar (hatar är ett starkt ord) en spinninginstruktör där jag tränar. Hon använder en tillgjord stönande röst och sjunger med i låtarna på ett vidrigt sätt. Hon är dessutom helt inkompetent när det kommer till att leda och instruera ett bra pulspass eftersom hon har noll koll på hur pulsklockorna fungerar. Fick nästan lust att nita människan idag.

- Jag funderar på att unna mig lite extra godis den här påsken. Fick för mig att tjuvstarta redan idag och det kändes såå värtl. Kan springa lite extra långt sen.

- Jag tycker att det är hur kul som helst att läsa alla kommentarer på "Bojkott av Karlstadkalasets" sida på Facebook, Det finns så otroligt mycket trångsynt folk som kommenterar. Men merparten av kommentarerna är nog ändå från de lite mer medvetna. Genusmedvetna i det här fallet.

- Jag ser fram emot i morgon kväll då jag ska på påskfest och sedan vidare till Kori där Siepen spelar.

Kommentarer
Postat av: 1337

Åhhhh soooooommar tiiiiiider hej hej!

2011-04-20 @ 22:37:21
Postat av: Hanna

Gillar att du har ett nytt nickname här i bloggosfären du! /"han är ju inte bög eller nåt utan han är ju bara så jälla galen".

2011-04-20 @ 22:56:07
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0