Dagen idag

Det är lite småkul när Facebook påminner om statusuppdateringarna man gjorde på dagens datum fast för ett och två år sedan. Här är mina från den 20 augusti:

2009: "Pappa gör eget snus i ugnen.. Luktar sisådär gott." (Var nysingel och bodde tillfälligt i Kil).
2010: "är egentligen alldeles för hungrig för kvällens kräftor och noelian svarar inte i telefonen. Utan noelia - inga kräftor och ingen mat. Svara nu Noelia efternamn efternamn. (Skulle till Frida).

Idag har jag Jenny, Lina och Anna ätit långfrukost tillsammans hemma hos Jenny och sen tagit en runda på stan. Nu ska vi göra oss i ordning för kräftskiva. Mycket bra dag!


Äggröra, bacon, rostat bröd, juice, kaffe, te, Jennys hemmagjorda müsli, melon, avokado osv. Som varje lördagsfrukost bör se ut.

Kommentarer
Postat av: Frida S

Kul funktion det där! Själv hade jag skrivit "Brudarna som åt kräftor och gick hem" samma dag.

2011-08-22 @ 21:05:49
Postat av: Hanna

Frida: Haha! Ja, vi skulle vara nyktra eller något sådant dumt påhitt minns jag..

2011-08-22 @ 23:43:39
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0