Smärta

Tyckte att det gick så himla bra när jag sprang milen i förrgår. Men vad resulterar det i, om inte en fruktansvärd värk i högra benhinnan... Det gör ju till och med ont nu när jag ligger stilla i sängen. Ovärt! Tror att det beror på att rundan jag springer har varierat underlag, både skog, grus och asfalt och jag har fått höra från många andra att det kan vara en förklaring. Eller har ni några andra förslag?

Annars har jag ont i mina axlar, biceps, triceps, lår och rumpan också. Det är dödspumpens fel. Ni kan ju förstå hur smidig och graciös jag var när jag stressade runt på jobbet idag. Nej, ingen vacker syn.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden:a hyresvärden

Kommer ihåg (väldigt längesedan!) att jag njöt av smärtan.. kände mig så jäkla nyttig då.

2011-08-25 @ 20:17:33
Postat av: Hanna

Hahah :D Ja, annars skulle man nog inte få för sig att springa en mil överhuvudtaget kanske. Eller en del resonerar ju i varje fall så.

2011-08-25 @ 20:29:50
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0