Dagens

Dagens lyrriga: Chefen bjöd på Verosallad och ikväll blir jag bjuden på 3-rätters hos Lovisa. Mat är bra.
Dagens låt: "En dag i sänder" med Helen Sjöholm och BAO. Radiokanalen som gäller på jobbet är p4 och där är man nästan lika upprepande som Rix fm med vissa utvalda låtar. 
Dagens (eller snarare veckans) störiga: Folk som skickar sms med en eller ibland flera timmars mellanrum. Det är inte okej. Några minuter, max, får det ta. Helst under minuten men det klarar i princip bara Jenny, och jag då.
Dagens hat: 3's extremt långa, enerverande och felinformerande telefonkö! Hur i hela friden kan dom vara tillåtna att säga att kötiden är beräknad till mindre än 5 minuter när det i själva verket tar 50 minuter!?! Ett annat stort problem är att dom inte uppger vilken exakt köplats man har. MAn har ju verkligen ingen aning om hur man ligger till... Blir galen!! Igår när jag försökte ringa tog pengarna på kortet slut, det är kul.
Dagens ord: Otorrinolaringologo.
Dagens pepp: Att visa mamma bilder på universitetet och studentboendet i Nottingham.
Dagens oroliga: Allt som händer i England!
Dagens trevliga: När Emma svängde förbi på mottagningen.


Emma och jag i ett annat sammanhang. På Watergate i Berlin.
(Lindas bild).


Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Coola bruden där Hanna!

2011-08-10 @ 17:13:41
Postat av: Hanna

Bilden eller rent allmänt? Rent allmänt va.. ;)

2011-08-10 @ 17:17:06
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0