Slut

Min dag.

"Nu får du nya arbetsuppgifter!" sa chefen och lämnade över en bebis. Inte en alldeles förskräcklig arbetsuppgift att få bära omkring på en unge en stund. Gud vad fin hon var. Stora bruna ögon som nyfiket tittade upp på mig.
Jag fick assistera vid ännu en spiralinsättning. Sen hjälpte jag en dam i rullstol så hon kunde komma iväg härifrån med färdtjänst. Det var en pratglad dam. Nästan så pass att jag inte kunde slita mig ifrån henne och in på Anitas brödbod för inhandling av hejdå-fika. Jo, det är ju sista dagen på Charlotta idag vilket innebär att fem veckor redan har gått! Buhuu...
Nästa sommar hoppas jag på ett "riktigt" jobb (hoppas verkligen...) och därmed är det här förmodligen slutet på riktigt.


Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Du är bäst Hanna!

2011-08-11 @ 21:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0