Besvikelse och Koriander

Den här dramagrejen har helt klart gått över styr. Nu får det f*n räcka! Igår var förmodligen min värsta kväll i Nottingham någonsin och personen som står ansvarig för det är den jag trodde var min bästa vän här. Kan väl säga som så att humöret inte är på topp idag. Som tur var räddade Malin mig genom att dra med mig på äventyr. Det var ganska perfekt eftersom jag verkligen behövde komma bort härifrån.


När svenskt är som bäst, gillar den här skåningen mycket.

Måste också tillägga en annan sak, är så sjuuuuukt trött på att engelsmännen adderar koriander i ALL JÄVLA MAT som finns. Det är så förbannat äckligt. Inte ens en vanlig portion med köttbullar och spaghetti går att få utan. På universitetet frågade jag en av mattanterna om de hade något utan koriander, svaret var: nej tyvärr inte. Är inte det ganska illa? Herregud, det är väl inte Thailand jag har flyttat till.

Slut på gnäll.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Men snälla du vad händer? Gör ett avslut rätt och slätt, låter som du behöver det!

2011-12-04 @ 19:40:27
Postat av: Hanna

Ja, jag har typ styrt upp det nu. Tacka vet jag vänner man kan lita på och som kan hantera alkohol liiite bättre!

2011-12-04 @ 23:11:56
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0