Mitt 2011

Kopierade en lista som jag hittade hos Karlstadkommissionen.

Fem händelser som varit bra det här året?

1. Att jag lärde känna Anna, Jenny, Lina, Camilla, Josse och Madde bättre - fick tex. följa med dom till Sälen, Grebbestad och Halmstad och hade fruktansvärt roligt. Alla fantastiska halv åtta-middagar också.

2. Berlin med Carro, Frida, Emma och Linda.

3. Skrivandet av C-uppsats med Camilla, att det gick så smärtfritt och att resultatet blev så bra.

4. Dublin..........!

5. NOTTINGHAM, det går inte att sortera ut vissa saker här.

 

Fem händelser som varit sämst det här året?

1. Kan

2. inte

3. komma

4. på

5. något.

 

Vad har du lärt dig i år?

En hel del om brandmän och diverse teorier kring maskulinitetskonstruktion, att det är krångligt och att det tar en massa tid att söka till studier utomlands, bättre engelska (men till min stora besvikelse med värsta amerikanskan), väldigt mycket spännande i europakurserna, att Freud är en överskattat gubbe, att Sverige är ett fruktansvärt bra land, att amerikaner kan vara precis så nationalistiska och patriotiska som de påstås vara, att vodka/tranbärsjuice är en simpel men mycket god drink, att irländska är ganska hett, att leva i nuet osv osv.

 

Blev året som du har tänkt dig?

Mycket bättre än jag hade trott. Antagligen ett av de år som kommer att sticka ut bland alla andra år och som jag kommer minnas med g l ä d j e.

 

Vilka kläder har du använt mest?

Svarta jeans eller leggings med svart linne och någon lång kofta. Har gått runt i mjukis väldigt mycket också.


Ångrar du något?

Nej, faktiskt inte. Ännu en gej jag har blivit bättre på, att inte ångra saker jag gör.

 

Vad har du mest lyssnat på för musik?

Radical Face, Blitzen Trapper, The National - helt enkelt soundtracket till Skins.

 

Årets tre roligaste fester?

Sista utekvällen i Sälen (limo), midsommarfesten i Grebbestad, sista utekvällen i Dublin.

 

Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)

Skins, Sons of Anarchy och True Blood. Precis börjat på Misfits äntligen och är fast.

 

Vilka människor har du hängt mest med år?

Camilla, Anna, Jenny, Lina och Malin.

 

Vilka nya personer har du lärt känna i år?

Väljer ut de viktigaste: Michael, Astrid, Esther, Agata, Chris, Sofie, Elisa, Teresa, Ilyas, Dave, Anne-Claire, Chanel, Cait, Alex, Danielle och Skåne-Malin.


Vad är det vackraste du fått i år?

Jag har inte fått något vackert?

 

Årets bästa sms?

Jag har mest fått en massa knäppa, otrevliga, patetiska och desperata sms. Sms som irriterar mig nu när jag tittar tillbaka i historiken.

 

Hur många har du varit kär i?

Kär har jag faktiskt inte varit. Men jag har fattat tycke för fler än vanligt och det skulle kanske ha kunnat utvecklats till mer om saker inte hade varit så komplicerade alla gånger.

 

Vad är det bästa du har läst?

Minns inte riktigt vad jag har läst och ändå är det hemskt få böcker. Läste i alla fall bland annat "Sarahs nyckel" och den var bra men hemsk.

Kommentarer
Postat av: Miss Cami

Vad fint att jag och var vackra C-uppsats fick komma med pa listan over fem bra saker forra aret! Tack :)

2012-01-08 @ 19:20:11
Postat av: Bror Josef

'att amerikaner kan vara precis så nationalistiska och patriotiska som de påstås vara'



Skoja inte..

2012-01-23 @ 18:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0