Antagen

Fail! Den där statistikuppgiften som jag trodde skulle vara den enklaste visade sig vara krångligare. Idag satt vi i två timmar utan att få något rätt. Vi satt verkligen inte sysslolösa men det vi lyckades ta fram visade sig ändå bli fel i slutändan. Fruktansvärt enerverande när man inte vet vad det är läraren är ute efter.

En mycket glad nyhet är dock att jag och Camilla är antagna till Nottingham!!! Båda två.
Bristol som vi egentligen kom in på (vårt förstahandsalternativ) har dragit sig ur samarbetet och därför fick det bli vårt andrahandsalternativ istället, det vill säga Nottingham. Dit har Karlstads universitet bara två platser, så jag är nöjd. Nu gäller det bara att bestämma vilka kurser vi ska läsa...

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Men gud vad roligt Hanna!

Grattis!

När kan jag komma?

2011-02-23 @ 17:05:25
Postat av: Hanna

JÄMT! Du kan komma jämt, precis när du vill! Det blir grejer det :)

2011-02-23 @ 18:40:24
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Linda

Oj men vad roligt Hanna! Hur länge är du där? En termin lr? Hade bara hört lite flytande om dessa planer förut, visste inte att det var såpass "seriöst" haha :)

2011-02-25 @ 16:04:33
URL: http://lindaweissman.com/blog/
Postat av: Hanna

Linda: Ja :D En termin gäller det ja. Så typ augusti/september till december.. Känns lagom :)

2011-02-25 @ 16:17:35
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0