Bryn

Alltså ögonbryn. En del tjejer har så förbaskat vidrigt fula ögonbryn. Säkert inte från början, men efter att dom har rakat, alternativt, noppat sönder dom i en onaturlig båge och sedan kladdat på med ögonbrynspenna. Det var okej när man var 13 år och inte fattade bättre men nu, fy. Hade gärna lagt upp en bild på exakt hur jag menar nu men det kan jag såklart inte göra.
Och nej, jag har inget bättre för mig än att klanka ner på smaklösa ögonbryn.
Förhoppningsvis kommer mamma hem snart så vi kan fredagsmysa. Äta kött och dricka vin (fast inte jag som ska köra bil).

Kommentarer
Postat av: linda

Jag förstår dig Hanna. När jag ser ett par sådana vill jag egentligen bara marschera fram till människan och flaxa med armarna för att se om hon är blind på riktigt!

2011-02-13 @ 10:49:32
URL: http://lindaweissman.com/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0