Det finns ett liv efter Sälen

Inte ok:

- Min kroppstemperatur. Vill inte ha feber. Än så länge på en dräglig nivå, men blir jag alltför aktiv ikväll (musikquiz på schemat) så kommer väl graderna dessvärre stiga. Måste chilla. Måste jobba helgen.

- När ett gammalt ragg råkar sätta sig bredvid på bussen. Han såg inte att jag satt där... Obekvämt, ja.

- "Det finns ett liv efter sälen" stod det på reklampelare i Tandådalen och Hundfjället. Jag känner snarare; Det finns inte ett liv efter sälen. Jag (och nån mer) tenderar att leva sig kvar. Varför är jag sån? Ogillar det. Börjar kännas bättre nu ändå.

Helt okej:

- Att jag inte lider av en 25-årskris. Alla verkar fylla 25. Har fått inte mindre än tre 25-årsinbjudningar den här veckan. Alla lider förmodligen inte av en kris, men några vet jag.

- Att C-uppsatsen handlar om brandmän.

- Kommer inte på en tredje just nu.

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha! Underbart inlägg... Kan känna mig träffad på nån punkt! :) Men åren går fort, så snart e du också 25! ;)

2011-02-12 @ 10:16:59
Postat av: Hanna

Haha.. :) Det ska du göra ;) Ja, jisses. Åren går fort, så det gäller att inte leva sig kvar i det förflutna!

2011-02-12 @ 18:07:08
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0