Måndagsmiddag

Efter powerstepen igår tog jag 7:an ända bort till Bellevue, ett för mig obekant område i Karlstad. Väl framme gick jag hem till Mia som bor i ett trivsamt lägenhetshus där i krokarna.
Johanna, Mimmi och Carro var redan där.
Vi blev bjudna på god middag och sen hängde vi i soffan och tölade, precis som förr (minus Carro då för hon var inte med under den tiden). Vill dock poängtera att Carros närvaro nu enbart förgyller, inget annat. Mysig kväll.

Idag är det dags för vårt första handledarmöte för uppsatsen. Vi har haft turen att bli tilldelade två handledare varav den ena är den personen jag först hade som föreläsare på universitetet, i Genus A. Blir nog ett skojigt återseende.
Sen ska ett PM utformas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0