Matsällskap

Är fortfarande proppmätt efter middagen. Efte träningen lagade jag, Camilla, Jenny och Frida flygande jacob tillsammans. Det blev en varsin matlåda till oss också, helt perfekt.
I morgon ska vi till Anna och laga middag. Någon broccoligratängshistoria.
Vardagskvällarna har blivit mycket trevligare sedan jag började hänga med det här gänget. Det behöver inte vara så himla uppstyrt heller utan bara själva grejen att slippa laga mat till enbart sig själv, att faktiskt sitta vid ett bord och äta och inte framför tv:n eller datorn, som jag annars gör. Jag gillart!

Nu ska jag se gårdagens avsnitt av Big love.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Mamma gillart!

2011-02-28 @ 23:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0