Mörbultad

Det här har varit en rätt ocharmig dag.
Vaknade och mådde mycket, mycket illa. Tog mig upp ur sängen och gick på toaletten. Kan inte spy, kändes inte som jag behövde spy heller utan det var mest någon konstig yrsel-känsla.
Går för att lägga mig i soffan och vila. Men jag tar mig inte ända fram till soffan utan inser att jag helt plötsligt sitter ner på golvet. Det är helt suddigt såhär i efterhand och jag vet inte vad som hände. Jag misstänker att jag svimmade till lite lätt. Jag minns tydligt ljudet av att jag ramlade in i något och att jag sen bara satt där på mattan, helt oförstående. Om jag bara hade ramlat (hur man nu lyckas med det) så borde jag ju ha kommit ihåg det...
Obehagligt var det i alla fall.

Kul att man skulle iväg och jobba en timme senare också. Jäkligt kul.
Väl på jobbet var jag nära på att välta ett helt sopkärl över mig. Som tur är landade det där tunga åbäket så att jag precis hann undan.
Sminket som prydde mitt ansikte idag hade suttit på sedan 07.00 igår. Fräschbrud_88.

Men igår hade jag kul, såklart. Spontan utgång till Harrys med ett väldigt blandat gäng tjejer. Trevligt med nytt folk och "nytt" ställe. Enda negativa var 50-åriga kärringarna som hade attitydproblem inne på tjejtoaletten. Jag blev påhoppad och nästintill utskälld för att se sur ut. Herregud, låt mig få se ut hur jag vill när jag står i kö, tant.


Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Kanske ett blodtrycksfall ??

Jag ringer imorgon för att höra om du piggat på dig! Puss

2011-02-13 @ 22:41:27
Postat av: EmilyStrange

Hahaa! Det där med tanten missade jag helt :D Jag gick för övrigt på herrtoan hela kvällen. Mycket bättre -ingen kö.

2011-02-14 @ 00:54:05
URL: http://www.emilythestrange.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0