Cam

...Med liten, liten reservation för att vi ännu inte börjat skriva...

Det känns så otroligt rätt och bra att jag ska skriva C-uppsatsen med Camilla. Jag blir alltid så lugn när jag pratar med henne och det finns en trygghet i vår relativt nya kompisrelation.
Vissa personer har tvärtom en förmåga att lura fram en stress- och oroskänsla hos mig (tror att jag är lite lagd åt det "oroliga" hållet rent allmänt också tyvärr).
Då är det i alla fall himla bra att ha att göra med stabila och pålitliga personer, som jag tycker att Camilla är. Extra viktigt blir det ju när det kommer till C-uppsatsskrivande som, efter vad jag har hört, kan vara rätt påfrestande. Camilla är smart, noggrann, ambitiös, bestämd, ärlig, ansvarstagande och har koll på läget. Det är egenskaper som jag värderar högt och framför allt, jag kommer inte behöva vara en mamma åt någon.

Skönt.

Vad vi ska skriva om kommer antagligen yppas i bloggen inom kort.. Peppad är jag helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0