Färg och Mönster

Denna lördag har jag umgåtts med mamma. Vi kollade utställningen av 10-gruppen på museet.
I 40 år har dom funnits.. Längre än vad jag visste.
Blev imponerad av hur de än idag håller fast vid sina grundläggande idéer och ideal när det kommer till både skapandet och hela proceduren kring framtagningen av produkterna.


Tidsaxel över 10-gruppens historia.


Det här med färg är ju verkligen min grej så 10-gruppen gillar jag starkt. Inget shabby chic här inte.


Övre raden = Kopior av olika slag.


Detta tygstycke fick vi med oss hem. Kanske blir något till min lilla hall.. Vill ändra om i färgerna där.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppsan! Dit får jag nog dra med min egen mamma!

2011-01-15 @ 17:35:37
URL: http://bloggar.nwt.se/saralingon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0