Lättad

Idag har jag varit på sjukhuset.
Första gången på flera, flera år. Är väldigt skonad från obehagliga besök där.
Sist var när farmor hade dött.

Idag låg mamma där i sjukhussängen, med dropp och grejer. Fy. Kändes hemskt att se henne så.
Blev otroligt lättad när mamma berättade att provsvaren redan hade kommit tillbaka och att de visade på ett positivt resultat. Mammas akuta magont är inte cancer eller något annat farligt utan krångel med tarmarna bara. Eller bara och bara, det är väl inte direkt kul att ha så ont i magen att man får läggas in akut på sjukhus men det går ju att fixa.

Arpropå sjukhus så har min yngre kusin fått unge nu också, tror det var igår eller idag. Dom var inställda på att det skulle bli en Minnah men ut kom en kille. Chocken på den.
Kul i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Farsan

Du skriver väldigt bra!

Men jag är förstås subjektiv.

2011-01-21 @ 21:20:15
Postat av: Hanna

Men du är också en av de mest kritiska personer jag känner..

Nu får du pyssla om mamma riktigt ordentligt i helgen.

2011-01-21 @ 21:29:14
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Farsan

Men likafullt stolt!

2011-01-21 @ 21:49:13
Postat av: Hanna

Självklart!

2011-01-21 @ 21:57:16
Postat av: 1:a hyresvärden

Vissa sekunder i ens liv blir extra tydliga och man glömmer dom inte!

2011-01-24 @ 23:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0