Lilla knytiset

Igår slets jag mellan två ställen..


Först var det lite knytkalas hos Anna. Ost och kex var väl tanken från början men det blev ganska mycket mer än så att välja på: grönsaker och dipp, chips, västerbottenpaj, bulgursallad, pannacotta, tapenade.. Önskar att jag hade lite leftovers från det här nu. Vore gott.



Frida.


Camillas älsklingspose, tror jag.


Jag gick (eller tog faktiskt taxi, lyxigt värre) vidare till Johannas nya lägenhet på Sundsta och fortsatte förfesten där.

Promenaden från Johanna in till stan var ett helvete men innebar också ganska mycket ramlande och skratt. Snöstorm i kombination med plattat hår och flytande eyeliner är väl sådär bra.

Trots detta härjade utsseende släppte vakten in oss på Månen.


Puddingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0