Vad är väl en bal på slottet

Men åh vilken himla otur man har då.. Hade kunnat jobba på språkkunskaperna ikväll och druckit vin i sällskap med snyggaste utbytesstudenten.
Men nej, börjar man 8.00 imorgon så måste helt enkelt gränserna sättas. Det sägs att den här helgen är allas fattigaste helg men det märktes sannerligen inte på mitt jobb idag. Så jag vill vara pigg, fräsch och redo för i morgon.

Istället sitter jag alltså här och passar på att göra klart musikquizet inför Sälen. Rätt nöjd med det nu. Viktigast är introna. Det är liksom inte bara att ta vilka som helst om det ska bli bra och kul.

Kusinen Albin har riktigt bra musiksmak och han är bra på att tipsa när man väl träffar honom.. På julafton nämnde han det här:



Inget nytt men jag hade inte lyssnat tidigare. Gillar mycket!

Kommentarer
Postat av: Farsan

Vad tror du om den här som intro?

http://www.youtube.com/watch?v=dKtLlZ1A4yk

2011-01-22 @ 20:12:26
Postat av: Sanna

Nu har jag varit och hälsat på K med en påse godis och ett par inredningstidningar. Konstigt att se henne där i sjukhussängen, det brukar vara tvärtom. Det är väl så med de vi upplever som starka, att de också kan bli sjuka och svaga och vi måste inse det. Skönt att kunna pusta ut ändå, det var inget allvarligt! Igår var vi och hälsade på familjens nyförvärv. Åh vad söt. Stolta föräldrar :)

Ett låttips: Zaz - "Je veux". Man blir glad. Må bra!

2011-01-22 @ 20:33:47
Postat av: Hanna

Pappa: Kanske skulle bli en förvirrande effekt och det är bra! Men just de där två låtarna är man ju så himla välbekant med. Roligare med lite halvkänt, alternativt känt men gammalt så utmaningen blir att minnas :)



Sanna: Jag hörde det! Känns bra att veta att hon fick sig lite sällskap..och godis. Rastlösheten lär väl äta upp en där på sjukan. Precis, det är ju så. Man vet att det inte enbart är lite gnäll när mamma säger att hon har ont i magen.

Är riktigt nyfiken, ska bli kul att få träffa dom så småningom! :)

Kollade upp låttipset direkt, och har hört den någon enstaka gång innan. Tack, den är skitskön.

2011-01-22 @ 20:52:24
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0