Blä på bebisen

Börjar tröttna på Bella, Edward och bebisen. Jag behöver mer spänning, oväntade händelser och oförutsägbara vändningar. Inte bara en massa familjemys. Är riktigt besviken på den fjärde boken och har svårt att förstå varför andra gillar den så himla mycket...

Det var därför passande att jag träffade kusinerna Cornelia & Isac samt deras mamma Sanna igår. Sanna har alltid de bästa boktipsen (språklärare som hon är). Dessutom har hon en hel del litteratur på engelska vilket passar bra nu när jag har som plan att hålla mig till engelskspråkiga böcker i sommar. Lite bra mjukstart och förberedelse inför hösten sådär.

Började läsa den här igår:


Bild

Kommentarer
Postat av: Sanna

There is more where it came from. . . A pleasure vet du! kram

2011-06-17 @ 21:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0