En tur till Arvika

Mamma gav mig tre alternativ att välja mellan som "aktiviteter" idag när vi skulle umgås. Jag valde shopping + Olssons brygga = Arvika. Mycket nöjd efter att ha fyndat perfekt höstjacka, en massa reaprodukter på Kicks samt en långklänning till midsommar.


Innan avfärd fick jag frukost på uterummet.


Kaffe och bakelse på Arvikas mysigaste fik. En innergård full av småfåglar.


Mycket gott med krossade digestive i botten, vit chokladmousse ovanpå som toppades av jordgubbar.


Sen lunch på Olssons brygga.




Surmuppen.
Men så var inte fallet egentligen, jag var väldigt nöjd och glad över dagen. Tack mamma!

Kommentarer
Postat av: Emily the Strange

Mysigt ni såg ut att ha det :)

2011-06-21 @ 23:52:10
URL: http://www.emilythestrange.se
Postat av: 1:a hyresvärden

Ja vilken dag vi hade!Min väska funkar jättebra.

2011-06-22 @ 07:56:59
Postat av: 1:a hyresvärden

Hoppsan vad fort det försvann, skulle ju skriva att det var kul att du tog med den sista bilden!!

2011-06-22 @ 07:58:01
Postat av: Hanna

Emelie: Görmysigt! :)



Mamma: Vad bra, var bra. Provade "Bobbys" igår och det var knappast någon mirakelkur för håret, men för 20 spänn kan man väl inte direkt klaga. Bilden är för dig :)

2011-06-22 @ 10:25:02
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0