Gammalt mot nytt

Jag har rensat bort vissa som jag tröttnat på och istället börjat läsa en del andra, till exempel den här.
Det är en blogg som skrivs av en svensk tjej som sedan några år tillbaka bor i USA med sin amerikanska kille, numera äkta make till och med. Bloggar av den typen hjälper mig att bli extra peppad inför hösten på nåt vis.

I det här inlägget går det att läsa om varför hon valde att plugga i USA, hur det var när hon först kom dit och hur hon träffade nuvarande äkta maken osv. Det var extra roligt att läsa tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Din länklista här i bloggen är fortfarande oförändrad. Typ; jomabelle.BLOGG.se osv. ;)

2011-06-02 @ 09:17:31
URL: http://jomabelle.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0