Tränar tålamodet

Sitter i bilen på väg hem från Skåne. Jag började köra men fick psykbryt på GPS-kärringen som likt ett mantra talade om för mig att "kör om rutt, kör om rutt, kör om rutt". Bredvid sitter pappa och säger att jag ska lyssna på honom istället. Inte helt lätt när inte han heller egentligen vet vart vi ska svänga. D A M P.  
Nu kör pappa för första gången under den här resan. Vi har sett till att jag har fått köra ganska mycket eftersom jag gör det mest sällan annars. Hur bekväm jag än är så vägrar jag bli en tjej med körkort som alltid låter pojkvännen/mannen köra. Vore riktigt dumt.

Här är vi hos Albin och Linnea i deras fina lägenhet, en bit utanför Lund. Fika med kusinerna, min moster, hennes nya kille/gubbe och en kompis till Albin.






Precis utanför. Sjukt mysigt område!


Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Nej men se där, där står ju Sofia?

2011-06-04 @ 22:05:59
Postat av: Johanna

Haha, du har ju varken pojkvän eller bil så du behöver inte vara orolig för ;P

2011-06-05 @ 16:55:16
URL: http://jomabelle.wordpress.com/
Postat av: Hanna

Nej i nuläget behöver jag ju verkligen inte det. Sant!

2011-06-06 @ 08:12:45
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0