Jo men varsågod

I min inkorg på Facebook:

"Tjena..tack för burgaren idag..var inte du som gorde den men ändå"


1. Hur kan han vara så säker på att jag inte gjorde burgaren? Det kunde det mycket väl ha varit trots att det även var jag som tog emot beställningen, tog betalt och gav ut maten. Snabbmatsbranschen går lite ut på att man ska kunna göra tusen saker snabbt och gärna samtidigt.

2. Hur i hela friden kan han veta vad jag heter i efternamn? (Det är svårt att hitta en person på Facebook utan efternamn..).

3. Han heter något med pung i mellannamn. Säkert menat som "skämt" men hur kul är det egentligen...

4. Han håller på AIK.

Usch, jag vill inte ha stalkers på jobbet.

...Om dom inte är väldigt snygga förstås...


Kommentarer
Postat av: Emily the Strange

hahaa, men om han är en sådan stalker att han hittade dig på fejjan vet han förmodligen om din blogg. så detta inlägget var kanske inte så snällt. men han kanske förtjänar det, vem vet. i believe in karma!

2011-06-16 @ 19:09:19
URL: http://www.emilythestrange.se
Postat av: Hanna

Emelie: Haha, ja det gör inget om han skulle se det här ;) Men det tror jag inte ändå.. När man googlar mitt namn + blogg kommer min inte ens upp, inte för mig iaf. Ps. Idag var han inne på jobbet igen den fule jäveln... Och, han har tydligen skrivit liknande till fler på jobbet.

2011-06-16 @ 20:41:37
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Emily the Strange

men shit! obehagligt. han kan hålla sig till en kan man ju tycka.

2011-06-16 @ 20:54:16
URL: http://www.emilythestrange.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0