Fler bilder

Här kommer lite fler bilder från torsdag-fredag-lördag i Skåneland.


Lunch på den grekiska restaurangen.


Öl = Mythos = gott.


Här mellanlandade vi och drack ett glas vin i eftermiddagssolen. Om jag inte missminner mig så är det Malmös rådhus på bilden.


Det kändes ganska givet att ta en närmare titt på Turning Torso.


Den italienska glassen hamnade inte på bild men det var nog mest för att den var så satans god och för att den smälte mycket snabbt.


Utsikten från 11:e våningen på Hilton hotell.


Här är mammas smått trista hälsotallrik vid frukostbuffén. Själv körde jag inte på tema hälsa, snarare "hjärtattacken närmar sig med stormsteg..". Det här var nog den i särklass bästa frukostbuffén jag har ätit innanför Sveriges gränser. Det kändes väldigt lyxigt alltihop. Jag blev till och med kallad "Ni" av servitriserna.


Det blåser i byxdressen, ja.

Tack för den här helgen mamma och pappa, ni är ju ganska så bäst!

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Tack själv! GOA.

2011-06-06 @ 17:27:27
Postat av: Sari

Vilka härliga bilder!

2011-06-11 @ 10:23:25
URL: http://reborn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0