Det känns rätt gött faktiskt

Dagar som gått sedan sist har fördrivits med lite av varje men mest snabbmatsjobb och läsa-läsa-läsa. Nyvändning(tändning) med C-uppsatsen innebär att man på sätt och vis får börja om från början igen, inte riktigt, men lite så. Det som har lästs och skrivits är såklart inte i onödan och mycket ska få vara kvar men vi bygger ut vår teori om man säger så...

Ikväll har jag, Anna och Camilla kollat Smala Sussie här på min lilla skit-tv. Anna var ganska obekant med den nämligen.. Jag gillar den görmöe om man säger så. Upptäckte ett nytt favoritcitat också: "Jävlar vad aktiv du är". Tyvärr inte alls särskilt kul när det är taget ur sin kontext.
Förra veckan drömde jag dessutom att jag var tillsammans med Pölsa, eller Björn Starrin var det väl kanske... Minns inte? Vaknade och kände mig nöjd och glad, så förhållandet var nog bra.


Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Vet du att Ulf Malmros har frågat om Lena kan vara med i nästa? Och att hon har sagt JA förstås. Handlar om två fd hårdrockande bröder.

2011-03-29 @ 22:37:24
Postat av: Hanna

Mamma: Nej det visste jag inte! Gud vad roligt! Det ser vi fram emot.

2011-03-29 @ 22:58:52
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0