I'll fly with you

Bra dag igår!

- Började halv nio på Sats med Jenny där jag sprang 4 km och körde crosstrainern en stund. Börjar lite lugnt och satsar på fler kilometer så småningom. Blir väl bättre när jag väl tar tag i att springa utomhus! Jordens träningsvärk i benen idag..
- Lunch på Happy Kitchen med min fina mamma.
- Efter det en sväng på stan med Anna & Lina. Vi köpte bland annat 25-årspresent.
- Förfest och "grattis i efterskott" hos Madde. Kul att träffa Isa.
- Koriander med hela gänget plus andra bonusar som jag träffade där (Kinell, Frida, Linda & Johanna).

Nu laddar jag om inför kvällen och lyssnar på musik ur nostalgilistan där bland annat den här dyker upp:



Högstadiet all over again.

Kommentarer
Postat av: Linda

Definitivt flashback deluxe till högstadietiden!

2011-03-19 @ 18:30:52
URL: http://blog.lindaweissman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0