Köpenhamnstripp

Idag har jag bakat bröd (min nya söndagsgrej), ätit kebab med Jenny och fikat med Jenny & Anna. Nu packar jag och lyssnar på Lykke Lis nya album. Trodde inte jag skulle gilla det, men faktiskt.

Åker till Köpenhamn med universitetet imorgon, därav packningen. Vi är några stycken från klassen som ska dit för att delta i ett samarbete mellan Finland, Danmark och Sverige där det övergripande temat är nordiskt ledarskap. Jag har inte varit i Köpenhamn tidigare heller så det ska bli riktigt kul.

Igår hade vi kul på Månen:


Hos Jenny med mängder av ost innan vi gick ut.


Både jag, Camilla och Anna har ganska svårt för katter (Anna är livrädd) men Rut är världens snällaste lilla hårboll som mest vill mysa lugnt i soffan. Det uppskattade kombinationen jag+vit soffa+rödvin.


Finns inte ens ord för hur menlös jag ser ut här. Skyller på att Jenny var så seg med att ta kortet så jag hade liksom gett upp posandet.


Vi hann enbart se och höra Jay Smiths sista låt.


Häng i baren.

Kommentarer
Postat av: Jonathan

För en gångs skull en annorlunda pose... =)

2011-03-07 @ 11:44:31
Postat av: Hanna

Ironisk eller :P

2011-03-22 @ 14:07:52
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0