Mitt första ultraljud

Den här dagen hittills:

- Kollat tuttarna hos läkare, med ultraljudsmaskin och hela kittet. Lite obehagligt men väldigt bra att få det där överstökat så snabbt. Upptäckte nämligen en liten knölliknande sak igår och blev superduper nojig.

- Firade att det jag trodde kunde vara bröstcancer, inte var det, med att köpa converse av Malin. Mina första converse konstigt nog. Känns bra.

- Lunchade/fikade väldigt länge med Carro och systrarna Säwe och pratade bland annat om LCHF som dom där håller på med. Efter pratet om LCHF blev jag sugen på den ostkakan jag gjorde för ett år sedan, under den perioden när även jag sysslade med nyss nämnda, så den står i ugnen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0