En vanlig lördagkväll/natt

Fest hos Malin i lördags. Jag tog med mig Jenny och Ullis. Senare kom även Anna förbi, solbränd och fräsch - i princip direkt tillbaka från Italien, äntligen. Jag drack kaffevinet som hade lovats till mig. Gott, gott.



En cykeltur in till staden och sedan in på Månen. Det va en bra kväll. Jag började som vanligt pipa om att vi skulle gå när klockan var kvart i två medan Anna & Jenny som vanligt insisterade på "en låt till bara" vilket alltid resulterar i att vi stannar till prick två och får stå i kö för att ta oss ut. Alla andra från förfesten hade redan gått hem, för längesen, också lite som vanligt.
Jobba underbemannat på söndagen var mindre roligt, men det gick det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0