Hatkärlek

...till de här skorna:


Snyggt med blåa tånaglar jag vet. Kändes lite lagom white trash sådär. Färgen blev röd lagom till lördagen.



Min inledande förälskelse för de här skorna övergick ganska snabbt till något annat, en infekterad relation. Där framme vid tårna, där skärde det in nåt så djävulskt hårt efter ett par timmar. Det var inte för inte som jag (och även Anna som hade samma problem) gick i strumplästen från Blue moon bar till stora torget. Inte ett av mina mest stolta ögonblick men jag förstår mig själv när jag idag synar de små köttsåren.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Man ska alltid ha flip-flop med i väskan!

2011-05-30 @ 14:37:58
Postat av: 1337

Köttsår? Fy! Du skulle ha sett mina strumpbyxor när jag kom hem, revor upp till låren! Har dessutom fortfarande vansinnigt ont i båda mina stortår..

2011-05-30 @ 20:32:12
Postat av: Hanna

Mamma: Ja, det hade varit bra. Får skaffa såna eller liknande.



1337: Ja men det var rejäla blåsor först tror ja, som jag lyckades riva upp pga en tejp, typ. Haha, sexigt med uppslitna strumpisar :P Vi var verkligen i våra essen den kvällen!

2011-05-30 @ 21:00:37
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Louise

Jättefina skor! Men förstår känslan när man pajat fötterna pga ett par skor.. Köpte några ohyggligt obekväma skor med öppen tå från skopunkten som jag klämde mig i, det tog en månad innan skavsåren var borta.

2011-05-31 @ 10:33:28
URL: http://Sakleterskan.wordpress.com
Postat av: Hanna

Ja, dom kändes lite jag så var nästan tvungen att slå till! Det är ju just de här skorna med öppen tå som är luriga tycker jag.. Himla fina men helt förrädiska :/

2011-05-31 @ 12:42:58
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0