Men flyt

Idag har det flytit på bra med allt.

- Det började med att jag fick komplimanger för de nya linserna. Camilla kan verkligen det här med att höja ens nya ögonfärg till skyarna, bra vän och bra start på dagen.
- Sen smakade kaffet väldigt bra. Det gör inte alltid det på universitetet.
- Jag och Camilla high fivade varandra titt som tätt för bra finslipning med uppsatsen. Träffsäkra rubriker och sådant kul ni vet.
- Senare fick Kodjo Akolor mig att skratta hysteriskt under sin show på Mångfaldsdagarna som nu är i full gång på universitetet.
- När jag kom hem hade jag fått ett mail om bra och ledigt boende i Nottingham.
- Efter det bjöd Josse på 3-rätters middag bestående av bruschetta till förrätt, en fläskfiléhistoria med färsk pasta till varmrätt och pannacotta med passionsfruk till efterrätt.

Somnar nog gott nu.

Kommentarer
Postat av: Farsan

Va gôtt att det ordnar sig!

2011-05-19 @ 11:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0