Sittning, gladiatorer och dans

Jag var som sagt på examensmiddag igår och den hölls på Plaza. Maten var okej men inte så mycket mer, sällskapet desto bättre! Mycket nöjd med bordsplaceringen. En sån sak kan ju helt klart äventyra hela kvällen och det känns inte särskilt kul att lägga 550 spänn på att sitta bredvid en tråkmåns och vara tvungen att spendera kvällen med kallprat. Avskyr verkligen kallprat!




Här är vi hos Åsa (t. v) och för-minglar lite innan sittningen.


Jag hamnade bland annat bredvid klassens powerbrud, Camilla. Hon blev till och med hedrad i ett av kvällens tal. Det var hon väl värd och jag var så stolt så.


Vi träffade ett par gladiatorer också... Jag blev helt okontrollerad och fick ett plötsligt infall då jag började klämma på den ena killens arm. Han verkade inte särskilt upprörd över det. Men dom andra ville ändå förklara för honom att "hon är lite speciell Hanna.. ingen fara!". Nu har jag plötsligt blivit jättepepp på att gå till arenan och titta på muskelbergen, så jag får nog ta och skaffa biljetter.


Dans på Månen! Anna fixade VIP och gratis inträde också, värt.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Men att ..vad synd att det var en tröja ivägen där!!

2011-05-29 @ 19:41:15
Postat av: Hanna

Mamma: Lite sorgligt jag vet. Men jag kan glädja dig med att berätta att den åkte av på krogen sen.. :)

2011-05-29 @ 19:55:17
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0