Musslor som kråkor

Ikväll har jag hängt hos Mallan. Hon bjöd på nescafé och knäckebröd med kanelsmak. Det blev lite nostalgi med kanelknäcket för min del eftersom jag inte hade ätit det på... Typ 10 år eller nåt. Minns sensationen vid första smakprovningen.



Sen fick jag lite kallt kaffevin till efterrätt. Gott, gott. Jag blev erbjuden resten av flaskan på lördag eftersom Malin inte dricker rött vin själv. Man tackar.



Arn-killen bjöd på musslor till förrätt i kvällens Klockan åtta hos stjärnorna och Malins kommentar på det var: "Musslor... Det känns ju som du äter en snorbuse ungefär... Vidrigt!". Ja, jag blir ju knappast sugen på att prova.

Kommentarer
Postat av: emma

Det kommer du få göra nästa helg i stugan ändå ;)

2011-05-05 @ 09:42:01
Postat av: 1:a hyresvärden

Jag minns att ni gillade det brödet mycket. Det gjorde inte jag!

2011-05-05 @ 12:07:39
Postat av: Hanna

Emma: Haha, jassåå... Snorbusar att se fram emot alltså ;)



Mamma: Jaha, trodde det var du som köpte för att du gillade men då var det tvärtom då.

2011-05-05 @ 14:32:19
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0