12 kineser

Det här vill jag säga idag:

- Har avslutat True Blood och nu äntligen påbörjat Sons of Anarchy. Från en rå och blodig serie till en ännu värre. Har hört så himla mycket bra om den här så hoppas på att det enbart kommer bli bättre och bättre.

- Den holländska bruden som har sitt rum under mitt kom precis hem från sin praktik. Det går absolut aldrig att missa henne. Hennes ljudnivå är helt otroligt hög. Varje dag frågar jag mig själv samma sak, vad i hela friden är det hon skriker om....!?! Hon gör en massa konstiga ljud och ja, skriker och gormar verkligen. Ursäkta men, fyfan vad störande det är ibland. Gillar henne annars men det här GÖR MIG GALEN! Hon måste ha ADHD, helt klart.

- Ska se Breaking Dawn ikväll. Har inga förväntningar men det ska bli mys ändå. Dessutom bryter man inte en tradition, har ju sett de tidigare tre på bio och då ska minsann även de sista delarna upplevas i biosalongen.

- Har jag berättat att våra amerikaner och holländare ska bytas ut mot 12 kineser i Januari. Det kan bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0