Takes a tumble

Söndag.

- Vill ha mammas mat!!
- Kollar True Blood varvat med lite genomläsning av Europa och migration. Finns mycket att säga om det området ska ni veta. Stora och svåra frågor.
- Vill ha en godispåse med svenskt, blandat plockgodis. Hatar att man måste välja en sort här. Man kan aldrig få lite av varje. Stort problem för mig.
- Vill bli bättre på min spanska. Pratade med en kille från Venezuela igår, på engelska. Hade så gärna velat prata på spanska istället men ärligt talat brister kunskaperna alldeles för mycket i nuläget.
- En kille försökte taffsa på mitt underliv igår, mitt på gatan. Jag och de andra tjejerna konstaterade att vi aldrig har blivit utsatta för så mycket "ass grabbing" som här.
- Två av tjejerna i huset fyller år så vi ska äta hembakade kakor senare och enligt planen ska killarna bjuda på en stripshow.
- Kan inte låta bli att skratta åt den här videon:



Hemskt jag vet...

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Fy skäms! Sånt skrattar man inte åt!

Du, du ska vara glad att du inte åt middag med oss igår! Vi gjorde lammstek. Det var inte gott! Inte ens med ett glas rött till.

Fråga Jonathan...

2011-11-07 @ 09:35:27
Postat av: farsan

Och hur är det med farsans mat?

2011-11-08 @ 15:20:33
Postat av: Hanna

Okej, mamma och pappas mat då! Lika god. Men tror nog ändå att mammas mat bjuds oftare.

2011-11-08 @ 18:04:46
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0