B-ham

Igår åkte 16 personer från Cleaves Hall till Birmingham i samlad trupp.



Staden var stor, väldigt stor. Shoppingen var förmodligen väldigt bra men jag var, trot eller ej, inte alls på humör för shopping. Eftersom Ilyas är från B-ham fick han vara vår guide och på så vis kunde vi se lite annat än bara shoppingcentrumet.



Jag åt en väldigt engelsk lunch. Det var gott under ätandet men efteråt mådde jag nästan lite illa. Mastigt.


Parkhäng.

Vi såg lite allt möjligt men jag orkar verkligen inte redogöra för allt. Det finns mycket som händer rent generellt som jag vill skriva om, men intrycken är alldeles för många för att ha tid/ork till det. Så är det.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden:a hyresvärden

Ja ja men det var i alla fall kul att slippa se skorna!!

2011-10-17 @ 20:15:55
Postat av: Hanna

Haha precis. Vet vad du menar! Saknar dig idag mamma!!

2011-10-17 @ 22:51:03
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0