Jag har fortfarande ruffsigt hår.

En liten uppföljning gällande den pryda tjejen.

Det var helt underbart att se hennes reaktion och ansiktsuttryck igår när de amerikanska tjejerna kom ner till köket, alla iklädda varsin genomskinlig topp i olika färger. Hehe. Hon fortsätter också att leverera gulliga kommentarer. I morse påpekade hon till exempel att mitt hår var "lite ruffsigt". Jo, men tack för den upplysningen. Häromdagen i en klädbutik stod jag och kände på ett linne som det stod "Kiss me" på, mest för att det var ett spännande material och inte för att jag ville köpa det. Hur som helst, då säger hon såhär till mig "den där vill du nog inte köpa, då kanske killarna kommer fram till dig på krogen och tror att du vill ha en kyss...". Alltså ärligt.

I övrigt var det en väligt bra lördag igår. Jag, Rose, Chanel, Ilyas och hans kompis fick tillgång till kyrkans lokaler under en timme, helt för oss själva. Chanelle och Rose spelade piano och sjöng, de mest fantastiska stycken dessutom. Bland annat en instrumentell låt ur filmen "Amelie från Montmartre". Jag, Ilyas och kompisen satt mest och beundrade det hela. Den äldre herren som städar här i Cleaves kunde inte heller motstå att sitta ner och lyssna. Senare var det ju som sagt nöjesfält som gällde och jag åkte en karusell. Det var kul. Sen gick vi ut. Vi gick och la oss vid fyra. Trött idag... Bio ikväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, den pryda tjejen ar ju galen! Ar du saker pa att hon inte driver med dig?

2011-10-11 @ 17:57:29
Postat av: Hanna

Nej alltså det är helt sjukt, hon driver verkligen inte! Tjejen vet knappt vad ett skämt är. Hon är bara så fruktansvärt torr!

2011-10-11 @ 18:15:24
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0