Hejdåfesten

Hade lite fest i lördags för att fira/sörja det faktum att jag lämnar landet på fredag.

Mina vänner är så himla fina. Titta vad jag fick:


Frida hade gjort värsta lexikonet till mig med användbara slanguttryck i nya landet. Slanguttryck av viss sort, kan väl tilläggas... haha.


Hihi... Glittrigt, luddigt, fluffigt, rosa och väldigt mycket jag! Med motivet: Josse, Anna, Lina och Jenny. Kommer få en egen piedestal i studentrummet!


Choklad och en väldigt smidig fin liten väckarklocka, som jag verkligen kommer behöva eftersom min mobil känns opålitlig ibland.













Tusen tack alla!

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden:a hyresvärden

Ja det var allt mysigt för mig och pappa att ha huset fullt av brudar!

2011-09-19 @ 22:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0