Ruinerad

Har köpt nya löpardojjor och blev väl typ ruinerad på kuppen, 1400 spänn! Det är mycket. Och särskilt när man tänker på att de ska bytas ut om ett år om man vill vara korrekt och snäll mot ben, leder och muskler. Det vill jag nog med tanke på värken i benhinnan.

Smskonversation angående detta;
Jag: Fan vad dyrt det är med joggingskor...
Pappa: Spring barfota som Kenyanerna.

Då kan jag ju gå med i barfotagruppen på facebook också.

Nu ska jag jobba och efter det är jag bjuden på 3-rätters hos fina Lina.

Kommentarer
Postat av: mamma mia

hahaha... förlåt men jag tycker mats kommentar var lite rolig :-D... jag ska också köpa nya nu... hur mycket tror du de kan kosta när man är så "vinn' å skack" som jag ä... ?!

2011-09-07 @ 17:17:03
Postat av: Hanna

Skrattade allt lite jag med.. Men hade hellre fått ett lite generösare svar ;) Hehe. Jaduu.. Det beror nog på. Jag har sånt där pronationslöpsteg och då blir det mer begränsat i urvalet och det fanns inga på rean för mig. Men om man har neutralt löpsteg kanske det finns nåt på rean om man har tur, vet inte riktigt :)

2011-09-07 @ 22:25:48
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0