Comedy Club

Det blev inte så mycket av en dejt igår. Kvällen började på Glee Comedy Club med Malin och Ewelina. Vi drack rött vin (de här tjejerna föredrar rödvin liksom jag, vilket underlättar enormt) och delade på en pizza och lite oliver. Halva priset på maten för att Ewelina vanligtvis jobbar extra där. Nyttiga livet får alltfler undantag till sin lista. Hur som helst. Jag skrattade så jag fick ont i käkarna. Det var riktigt roligt! Sen blev det nån grej med att alla komiker skulle driva med oss "swedish girls over there" vilket gjorde allt ännu lite roligare. I Sverige skulle jag få panik och tycka det var asjobbigt om någon komiker pekade och valde ut mig som offer i publiken, men igår, jättekul tydligen. Ewelina är ju så rapp i käften också så komikerna blev nästan stumma som respons. Haha. En av komikerna följde med oss ut senare. Han hade ett mycket originiellt utseende och pratade med en fantastisk Yorkshire accent.

Vi gick till Dogma och där träffade vi killarna som det skulle bli dubbeldejt med. En sen, något annorlunda dubbeldejt kanske, men fortfarande lyckad. Vi får väl se om det blir någon riktig dejt framöver, verkar lite så...

Kommentarer
Postat av: Frida S

WHOOP, WHOOP!

2012-01-16 @ 11:18:30
Postat av: Hanna

Haha men Frida! Har du blivit bloggkommentarsraped? Tack för peppen ändå, det värmer ;)

2012-01-16 @ 13:55:37
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: farsan

Ojdå!

Nationalitet?

2012-01-17 @ 08:27:45
Postat av: Hanna

Engelska karlar!

2012-01-17 @ 10:00:22
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0