Svedala

Det är en kille på en av mina europakurser här som har ett helt otroligt intresse för Sverige och allt som har med Sverige att göra. Han har bott i Dalarna och pluggat på högskolan där ett halvår och har nu ansökt om språkstudier i......KARLSTAD! Han har en fjällrävenrygga, tycker att den svenska filmversionen av Milleniumtriologin är mycket bättre än den engelska och han har en liten dröm om att öppna en tebutik i Sverige. Han är världens trevligaste, så jag skulle lätt köpa te där jämt. Hoppas innerligt att han kommer trivas i Karlstad, men det tror jag nog. Ska se till att hålla kontakten med honom! Veckan efter mig ska han till Sälen på skidsemester.. Haha. Ja, lilla nationalisten i mig blir alldeles stolt, nöjd och glad.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Men du är inte han nåt ämne ; eller?

2012-01-20 @ 22:31:48
Postat av: Hanna

Nej tyvärr.. Jag försöker ju att undvika att döma när man inte vet och sådär, men han känns 100 procent gay.

2012-01-21 @ 15:16:52
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Josef

Tebutik i Sverige - ja, han ar nog gay Hanna.

2012-01-23 @ 18:12:01
Postat av: Hanna

HAHAHA!!! Ja..

2012-01-23 @ 21:37:43
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0