Skådespel på hög nivå

Min favoritserie numero uno bortsett från OC (tack vare Seth) är nog ändå Dawson's creek.
Jag var väldigt ung när jag började kolla på den och kanske var det därför den i mina ögon var så fantastisk på alla sätt och vis. Vi kan bortse från det faktum att jag för enbart ett par år sen kollade igenom repriserna som gick på TV och även då var hänförd. Jag tror det var nostalgin mer. Dessutom var jag mer eller mindre kär i Pacey och det spädde nog ändå på allt.

Kom att tänka på serien när jag läste popmorsa och jag måste härmas med ett klipp därifrån (det är ju inte säkert att de som läser här går in på hennes blogg och kollar).



Jag skulle inte gå så långt som att säga att klippet sammanfattar hela serien men det säger en hel del...
Jag finner inte ord för hur fult det där crying facet är. Nästan lika illa som klippet när Tommy ur Pippi Långstrump skrattar i vattnet.

Kommentarer
Postat av: frida

dawson det var grejer det!

2009-04-22 @ 21:42:28
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0