Att simma motströms

Även om det jag pluggar just nu är väldigt intressant så börjar det faktiskt bli jäkligt tråkigt och upprepande nu såhär två dagar in tentan. Ändå känns det inte som att jag har pluggat alls mycket.
Jag har mest diskuterat och tänkt och eftersom tentafrågorna (från tidigare år) är så himla omfattande orkar man inte skriva svaren på dem speciellt många gånger.
Det är lite dumt eftersom jag tror att jag lär mig mest på att skriva. Nu har jag gått över till att stå och rabbla svar högt för mig själv istället. Känns väldigt fjantigt men är bekvämare än att skriva.

Är sjukt osugen på att skriva tentan mellan 14 och 18 på fredag... Det är min sämsta tid på dygnet. Trött efter lunchen och totalt ofokuserad.
Men när jag går ut ifrån tentan är första året av min utbildning avklarad och det är ju inte fy skam.

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Mitt första år är redan avklarat. Utan någon som helst komplettering eller omtenta. Så j***a skönt. Ses om en vecka!

2009-06-03 @ 14:03:58
Postat av: 1:a hyresvärden

Stolt eller ????????????

2009-06-03 @ 16:47:31
Postat av: 1:a hyresvärden

Jag alltså..

2009-06-03 @ 16:48:33
Postat av: Hanna

Hihi, jag är också stolt! Över oss båda.

2009-06-03 @ 18:35:44
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag har också tenta på fredag, men min börjar 08.15.. Lite skönare att ha den på morgonen, om jag nu orkar ta mig upp :P

2009-06-03 @ 22:58:29
URL: http://stinaflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0