Fina paret

Det blev en heldag/kväll med Kinell igår. Först fika här i svala lägenheten som faktiskt är sval, mycket tacksamt.
Sedan tränade jag lite spinning och efter det gick vi till den libanesiska restaurangen Pasha här på Norrstrand.
Vi åt dock inte libanesiskt den här gången utan valde varm pasta med kycklingsås innehållandes förutom kyckling bland annat zucchini och fårost (det var fårost va?). Det var riktigt gott och vi trivdes väldigt bra båda två i kvällsvärmen som egentligen är den enda uthärdliga utomhustemperaturen nu ju.
Vi pratade serier (typ OC, One tree hill, Desperate housewives och Greys) också och det är aldrig tråkigt. Vi har ju båda tagit upp OC igen och det är med blandade känslor.
Jobbigt att fastna eftersom man får så dåligt samvete av att sitta inne och kolla på sånt där när det är sommar. Men å andra sidan finns det mindre tid över för sånt under läsåren.
Well, I-landsproblem i allra högsta grad.





Snyggaste paret. Rachel Bilson är tjejen man vill vara och Adam Brody är killen man vill ha.

Kommentarer
Postat av: Kinell

GETost hanna ;)

När jag såg bilderna på Rachel och Adam så tänkte jag precis samma sak som du hade skrivit under. Snyggaste paret, helt klart!

2009-06-30 @ 15:00:43
Postat av: Hanna

Men fan, varför säger jag jämt fel? Jag vet nog inte ens skillnaden iofs..

Kom på att dom är inte ett par längre va..? Så synd.

2009-07-01 @ 12:52:21
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0