Gammalt håller i sig

Johanna



Vilken smashing brud va!?
Henne har jag umgåtts med idag. Sen kom Mimmi också. Även Alex var med en sväng och svassade runt i bar överkropp (hallå what?).

Jag hittade denna flotta bild nu när jag kollade igenom gammalt joks.
Lite roligt, du ser fasiken nästan precis likadan ut idag ju..! Det brukar låta väldigt negativt att säga så, men jag menar på att det är positivt här. Du var helt enkelt snygg redan i åttan/nian.
Min röda Paul Frank t-shirt också som jag tyckte var skitcool.
Funderar lite över varför jag hade döpt kortet till "poeten JB".. Minns du varför ?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, vilken gammal bild! På den tiden jag hade tandställning, vilken man verkligen ser att jag försöker dölja (som den där killen vi hängde med 2 gånger "Töla" också sa. Ingen aning varför du kallade mig för poet. Men jag borde faktiskt verkligen förnya mig alltså. Lugg eller nått. PUSS

2008-04-18 @ 14:48:28
URL: http://enblondflicka.blogg.se
Postat av: Johanna igen

Jag sminkar mig exakt lika också. Det är nog nått fel på mig. Fast det kanske du också gör. Gör du det?

2008-04-18 @ 14:50:31
URL: http://enblondflicka.blogg.se
Postat av: Hanna

Du gör det va..? Jag visste inte riktigt. Jag sminkar mig ungefär nu som då, men lite fräschare nu skulle ja tro. (Du var ju proffs redan då, shit)
Tur att du inte blev arg nu i alla fall. Jag är ju inte precis olik mig jag heller. Ska vi köra på lugg eller? Sugen på det jag och min egentligen alldeles för lilla panna.
(TÖLA ÄR SÅ FUL & han ser verkligen ut som en från Star trek med sin panna, råkade gå emot honom på friskis, blä.)

2008-04-18 @ 23:01:29
URL: http://missfixin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0