På TVn

Åh jag har sån abstinens efter Big love, Desperate housewives, Grey's anatomy och kanske även lite Gossip girl, nåt med filip & fredrik samt One tree hill.

Något annat jag verkligen lärt mig att uppskatta på TV under sommaren när det mest har visats repriser och annat strunt är natur & djurprogram. Fast det måste vara repotage som handlar om spännande och farliga djur. Allra helst ormar eller lejon och sånt. Filmer som utspelar sig ute i det vilda och lite farliga ser jag också gärna. Exempelvis Into the wild som jag redan skrivit om här. Kommer också att tänka på Jurassic Park filmerna som jag älskade när jag var yngre. Jag och en kompis vid namn Johanna (inte B) brukade alltid se på dem hemma hos henne så fort det var dåligt väder ute om somrarna. Och dirty dancing förstås. Har aldrig sett en och samma film så många gånger som jag har sett den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0