Bra när det löser sig

Jag fick bland annat det här Trevåningskakfatet av Micke i julklapp.. Tycker jättemycket om det!
När vi skulle sätta ihop det ("skruvade" för hand precis som man skulle) så sprack den understa delen efter att den stått i ungefär 10 min.
Jäkligt konstigt och frustrerande. Jag blev lite knäckt.
Nu har vi i alla fall varit på Village och vi skulle få ett nytt eller om jag ville köpa något annat. Känns bra!
Jag vet ju att det inte var vårt fel att det sprack men jag litar inte alltid på att servicen ska vara så pass bra.
Nu funderar jag på att köpa något annat än just det där kakfatet, jag menar det finns ju en stor risk att det spricker igen och jag tycker nog inte att det är värt att ta den risken.
Dessutom finns det väldigt mycket annat fint där så nu kan jag kanske köpa två eller tre saker för pengarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0