Ful uteslutning

Hade jag inte bytt bort mitt jobbpass vet jag inte hur jag skulle hunnit med allt som har gjorts idag.
Först var det systemet och sen ICA. Efter det dammsugning + dammtorkning och tvättning.
Micke fick ta disken eftersom jag hatar att diska.
Jag har även dukat inför tre-rättersmiddagen imorgon eftersom jag inte kommer hinna efter jobbet.
Till sist har jag tränat och klippt luggen. Även hunnit med ett par Gossip Girl avsnitt som jag missat de sista veckorna.

Nu blev jag lite rastlös men det får nog bli läsning i en nypåbörjad bok som jag fick med mig hem från Sanna. Det känns helt hopplöst att börja läsa i något nytt efter att ha avslutat världsbästa boken. Allt framstår som så fjuttigt.
Men eftersom det trots allt var Sanna som tipsade om Den hemliga historien från början så vet jag att hon har smak av hög rang. Har ni inte läst boken så tycker jag att ni ska göra det! Både för tjejer och killar, och hör sen Jonathan och Mikael!
- "Jag läser inte böcker av kvinnliga författare..." Usch så fult av dig. Jag säger inte vem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0